22 dagar kvar...

Har varit hemma i Sverige i hela 2 veckor redan. Det har gått fort, men ändå inte. Saknar livet i Manila. Ju mer man längtar till något, desto långsammare går tiden. Men har å andra sidan haft kul med familj och släktingar här hemma. Allt skulle vara perfekt om jag bara hade familj, släktingar och alla vänner där nere i Filippinerna. :(
I fredags var jag på födelsedags-middag med familjen. Det bjöd på en massa god mat och efterrätt. Igår kväll ännu en lyckad kväll. Tjej-kväll hos Carlsson´s, det var mycket trevligt!
Så idag har jag passat på att vila och bara latat mig framför tv´n. Imorgon är det måndag, ny vecka, nya tag. Dags att sätta igång med träningen igen!

Kommentarer
Postat av: Emely

Hello babe! Vi måste ses snart innan du åker och denna gång måste vi hinna med fler än en gång ju :( hehe :)

2011-07-25 @ 10:54:39
URL: http://finest.se/coookiiie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0