Kränkt, arg & besviken

För inte så länge sedan råkade jag ut för dataintrång. Dvs, någon använde min dator, gick in på min mail, läste igenom mina privata mail och dessutom vidarebefodrade x antal mail till sig själv. Jag kan inte förklara hur det känns, att någon inkräktat på mitt privatliv. Ännu värre är att jag vet vem det är. Jag känner mig otroligt kränkt, förbannad och väldigt sårad. Det är så otroligt lågt, omoraliskt och respektlöst att läsa andras e-post! Enligt lagen är det faktiskt ett allvarligt brott och man kan straffas med böter eller fängelse. Jag hoppas du fick reda på något intressant, du borde kanske ta och skriva ut alla mail, rama in dom och sedan hänga upp dem på väggen...? Bara en tanke... Vi får se vad som händer framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0